15 sty 2013

 
choć czasem błądzę nawet idąc w miejsce, które znam,
prowadzę dialog z kimś, bo czuję, że nie jestem sam.
 
czasami zastanawiam się czy traktujesz to wszystko poważnie. nasze decyzje momentami wydają mi się tak lekkomyślne. czasami te niby nieistotne tak wiele w nas zmieniają. zawsze, gdy mam wątpliwości mówisz, że przecież tak bardzo kochasz i przecież ciągle przy mnie jesteś .. przecież ciągle będziesz.
tak często obiecujesz mi, że zostaniesz mimo tych przeszkód. nie ma dnia, w którym nie płakałabym za Twoim ciepłem. jak nie ma Cię obok wszystko wydaje się takie trudne, dni się dłużą, a słonce nie chce wyjść zza chmur. mam wrażenie, że jeden Twój uśmiech potrafiłby zmienić moje nastawienie na długo. to on zawsze dodaje mi sił i wiary w to, że przecież już teraz może być tylko lepiej. upadaliśmy nieraz, a mimo to wciąż jesteśmy przy sobie, dla siebie. dziękuję Ci za każdy dzień, każdą chwilę, każdy uśmiech, każdą łzę, każdą rozmowę, każdą kłótnie. bądź już zawsze.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz