13 sty 2013


tylko krzyk nienawiści dziś słychać
i nie mów nic, bo zagłuszyć może go dopiero cisza.

takie moje malutkie marzenie, niby nieistotne, tak mało ważne, ale moje .. tylko moje. są momenty, w których moje serce nie potrafi przestać się śmiać. wtedy cieszą mnie te najgłupsze rzeczy, takie proste .. żałuję, że coraz mniej tych momentów w moim życiu. tęsknie za nimi coraz bardziej. zastępują je niestety te gorsze, te, których nie chcę już patrzeć na ten świat, czemu ? nie wiem, ja wcale tego nie chcę. może taka już moja natura ? zmienny humor towarzyszył mi od zawsze. cieszę się jednak, że nawet w tych złych momentach jesteście. niektórzy zaskakują mnie coraz bardziej, pozytywnie. nawet Ci, którzy się odwrócili są. są i gdy tylko z oczu wypływają strumienie łez, przy nich z ust może wylac się potok słów. przekleństw przepełnionych nienawiścią, pretensji do całego świata. to takie głupie, wiem, że pretensje mogę mieć tylko i wyłącznie do siebie, ale w takich momentach jak te, nie potrafię myśleć o tym w ten spob. wtedy zawsze wydaje mi się, że cały świat odwraca się do mnie dupą. no cóż, dobrze, że chociaż tutaj mogę się wygadać .. lubię to, naprawdę. czasem chciałabym napisać milion słów, a tak bardzo mi ich brakuje. chociaż tutaj mogę napisac co myślę o tym wszystkim, co czuję. jest lżej, o wiele lżej. a Ciebie Kocham, ot tak. 
 teraz marzę tylko o długim spaacerze, trzeba to przemyśleć, jest tak ładnie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz